Het nieuwe leven... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Vera Lier - WaarBenJij.nu Het nieuwe leven... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Vera Lier - WaarBenJij.nu

Het nieuwe leven...

Door: Vera Lier

Blijf op de hoogte en volg Vera Lier

30 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Daar stond ik dan, met een grote koffer, handbagage en een laptoptas... Klaar om de wereld te verkennen! Nog nooit eerder gevlogen en al helemaal niet 9,5 uur alleen gereisd! Ik kon zaterdagochtend om 6 uur dan ook echt niet mijn broodje met pindakaas opeten.

Mijn 2 lieve vriendinnen Wilma en Laura en mijn ouders gingen met me mee om me weg te brengen. Even later hebben we afscheid genomen en daar ging ik dan... Weg om me 4 maanden zelf te kunnen redden en een nieuwe, spannende uitdaging aan te gaan. Nadat ik door de paspoort controle was gegaan liep ik met mijn mega grote tas en laptop tas door de hallen van Schiphol. Ineens bedacht ik me waar heb ik ook alweer dat kaartje van de bagage!?! Toen was ik even helemaal in paniek. Ik terug naar de paspoortcontrole om te vragen of er een kaartje lag. Nee, natuurlijk lag dat er niet. Vervolgens ik heeeel goed zoeken in mijn tas en ja hoor (ik die altijd alles kwijt ben) daar lag het gelukkig nog in mijn tas.

Ik moest bij gate E24 zijn en laat dat nou net aan de andere kant van schiphol zijn, dan waar ik stond. Het zweet stond me op de kop toen ik aankwam!:P Vervolgens zat ik daar en ik dacht, pfff dat heb ik gered, vliegtuig in en klaar!
Nou dat zat er nog niet zo snel in, helaas.
3.5 uur later de lucht ingegaan dan gepland vanwege een technische fout!:( Natuurlijk, ik die nog nooit heeft gevlogen maakt dit weer mee.

Gelukkig zat ik naast hele gezellige mensen, die ook weer niet te veel praatten. Ik heb heerlijk kunnen slapen in het vliegtuig, dat was ik ook wel nodig na 3 uur nachtrust. Filmpje kijken, gezellig kletsen, eten enz, en toen stond ik ineens op Hato, Curacao!

Ellen en Ingrid hadden gelukkig gezien dat ik vertraging had en die stonden daar op me op te vangen. Bij het huis aangekomen heb ik me voorgesteld aan iedereen en heb ik de mooiste kamer van het huis!
Nou niet helemaal... Geen raam en net achter de keuken. Dus bloedheet en rumoerig. Hopelijk krijg ik de kamer van een meisje die vandaag weggaat!

Deze 2 dagen heb ik al leuke dingen gedaan. 's Ochtends wordt ik elke keer blij als ik naar buiten kijk. Een mooi zwembad, huizen en zeezicht!! Ik ben met huisgenoten naar Papagayo beach en Cabana Beach geweest. Fantastisch mooie stranden en het klopt helemaal aan de plaatjes op internet!:) (Alleen in het echt nog mooier)
Lekker uiteten geweest, boodschappen bij de Albert Hein gedaan (SUPERDUUUR) en gezwommen in het heerlijke zwembad!! Gisteravond gezellig samen gekookt met Chia en toen daarna aardig op tijd naar bed gegaan. Nog beetje last van de jetlag....

Morgen begint mijn stage en ik ben heeeel erg benieuwd!

Liefs Veeer

  • 30 September 2014 - 17:20

    Papa:

    Mooi wat een verhaal Vera, maar leuk om zien dat je het naar de zin hebt wij spreken elkaar binnenkort wel weer, maar dit wel bijhouden.

    Groetjes van je pa

  • 30 September 2014 - 18:32

    Mama:

    Wat een paniek in de tent!! Je was je boardingpass kwijt, denk ik, je was zelf bagage voor het vliegtuig. Gelukkig ben je veilig aangekomen! Geniet er maar lekker van en succes op stage. Dikke kus en knuffel ( ik mis je nu al!). Mama

  • 30 September 2014 - 18:52

    Vera:

    Haha nee ik dacht dat ik dat Witte kaartje van de bagage kwijt was. Maarngelukkig niet!:) komt helemaal goed hoor!!! Dikke kus terug!

  • 30 September 2014 - 19:30

    Annelien:

    Hee vera,

    Leuk om te lezen hoe het allemaal is gegaan! Geniet ervan en succes op stage!
    Groetjes annelien

  • 30 September 2014 - 20:55

    Robin:

    Heeej veer,

    Wat leuk om dit zo te lezen maar mooi dt je heel aangekomen bent! Succes morgen en have fun!

    Groetjes robin ^^

  • 01 Oktober 2014 - 16:24

    David:

    Hallo Vera,

    Stoer hoor, dat je het avontuur aangaat!
    Maandag a.s. willen we als klas graag even met je Skypen. Rond 14.00 (NL tijd) is prima!

    Tot dan!

    David

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera Lier

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 9221

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 21 Januari 2014

Buitenlandse stage op Curacao

Landen bezocht: