De vierde week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Vera Lier - WaarBenJij.nu De vierde week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Vera Lier - WaarBenJij.nu

De vierde week

Door: Vera Lier

Blijf op de hoogte en volg Vera Lier

23 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

Alweer bijna een week voorbij, wat gaat het toch snel!
Deze week heb ik weer een volledige week stage gehad tot 5 uur. Het contact is erg leuk met de kinderen en ze willen steeds knuffelen, heel erg lief en leuk allemaal:) Ik weet nu ook hoe alles in elkaar zit en wat de kinderen met mij kunnen doen qua Nederlandse taal. Ik heb ook nog andere kinderen die ik ook begeleidt en dat gaat ook erg goed.
Gisteren is juf Sandra terug gekomen uit Nederland en dat was een feestje voor de kids!
We hebben de kabouter plopdans gedaan en op het liedje chichiwa chichiwa gedanst. Voor mezelf was het iets minder leuk want ik had erg suiker te kort en ik werd vreselijk duizelig.
Ik drink op stage alleen maar water en soms is dan wat zoets niet overbodig aangezien ik continue in de warmte werk en dus geen airco heb:(

Zaterdagavond was een erg geslaagd feestje, toen we met z'n allen in de locobus gingen! De beerpong was helaas niet voor mij bestemd dus de volgende keer kijk ik wel gewoon toe!
Zondagmiddag heb ik met een aantal huisgenoten aan mambo beach gelegen. Het was een bewolkte dag, dus ik dacht van ik hoef me niet in te smeren.. Aan het eind van de dag was ik toch wel weer verkleurd, gelukkig niet helemaal verbrand.

Zondagochtend heb ik gezellig kunnen skypen met thuis! Het was leuk om ze weer te kunnen zien, maar helaas was de verbinding niet heel erg goed.
Gisteravond wilde ik eigenlijk mee naar Cabana gaan, maar ik heb maar liefst 13 uur geslapen vanacht. Ik dacht een uurtje te gaan slapen, om vervolgens op stap te gaan. Ik was te moe dus ben lekker door gaan slapen. Vanochtend heb ik meteen een frisse duik in het zwembad genomen om goed wakker te worden. Gisterochtend ben ik ermee begonnen om elke ochtend een aantal baantjes te zwemmen om wat frisser de dag te beginnen. Bovendien is het ook nog eens goed voor de beweging:)

Verder heb ik eigenlijk niet veel beleefd deze week en wat ik dit weekend ga doen horen jullie achteraf wel weer:)

Bedankt voor het lezen, de volgende keer is het vast een leuker verhaaltje!

Groetjes!

  • 23 Oktober 2014 - 17:52

    Papa:

    Je hebt af en toe stage, voor rest maar feesten!!

  • 23 Oktober 2014 - 18:20

    Vera Lier :

    haha nee hoor. ben al 2 weken niet meer op stap geweest. zaterdagavond was een feestje in een bus:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera Lier

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 9188

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 21 Januari 2014

Buitenlandse stage op Curacao

Landen bezocht: